Mikä on Helsingin Tähtitorninmäellä oleva kummallinen rautaesine, joka näyttää hieman maahan isketyiltä miekoilta? Tarkempi sijainti Argelanderintien ja…

Kysytty

Mikä on Helsingin Tähtitorninmäellä oleva kummallinen rautaesine, joka näyttää hieman maahan isketyiltä miekoilta? Tarkempi sijainti Argelanderintien ja Tähtitorninkadun kulmassa.

Liitetiedostot

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti en ole saanut selville, mikä tuo esine on. Lähetin kysymyksesi kaupunkiympäristön hoidosta vastaaville. Palaan asiaan, jos vastaus löytyy.

0 ääntä

Kommentit

Näyttäisi kuvan mukaan tako(tai valu)rautaiselta puutuki rakenteelta, joita näkee kaupungeissa useiden yksittäisten puiden ympärillä suojaamassa niitä kolhuilta. Tuo teline näyttää kyllä pahasti kärsineeltä.