Mikä olisi paras kirja "traumattoman" lapsuuden asioiden läpikäymiseen? Traumoja ja tunnelukkoja on jäänyt, vaikkei elämässä mitään varsinaisia suuria traumoja…

Kysytty

Mikä olisi paras kirja "traumattoman" lapsuuden asioiden läpikäymiseen? Traumoja ja tunnelukkoja on jäänyt, vaikkei elämässä mitään varsinaisia suuria traumoja olekaan tapahtunut.

Vastaus

Vastattu

Tässä muutama vaihtoehto:

Voimavarana itsetuntemus / Tony Dunderfelt, Kirjapaja, 2006

Tunne lukkosi : vapaudu tunteiden vallasta / Kimmo Takanen, WSOY, 2011

Lujasti lempeä / Maaret Kallio, WSOY, 2016

Itsemyötätunto / Ronnie Grandell, Tammi, 2015