Mikä olisi joku mukava, lyhyt kirjastoaiheinen runo tai tekstin pätkä kirjastoa koskevan esitelmän alkuun tai loppuun? Ja mistä teoksesta sen löytää?

Kysytty

Mikä olisi joku mukava, lyhyt kirjastoaiheinen runo tai tekstin pätkä kirjastoa koskevan esitelmän alkuun tai loppuun? Ja mistä teoksesta sen löytää?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

On olemassa kirjastoaiheinen äänite nimeltään Hyllyjen välissä hiljaa. Sitä on saatavana useista Helsingin kaupunginkirjaston toimipisteistä sekä cd-levynä että kasettina. Uskon siitä löytyvän esitelmään sopivan tekstin.