Mikä oli tämän sarjan nimi: sarja oli saksankielinen rikossarja, jatkosarja. Esitettiin 1970-luvun puolivälissä. Siinä etsittiin jotain raiskaajaa joka asusti…

Kysytty

Mikä oli tämän sarjan nimi: sarja oli saksankielinen rikossarja, jatkosarja. Esitettiin 1970-luvun puolivälissä. Siinä etsittiin jotain raiskaajaa joka asusti jossain majakassa. Alkutekstien aikana näytettiin majakan valoa, sumutorven ääntä ja naisen kirkuntaa. Raiskaaja oli kalju mies, joka käytti peruukkia.

Vastaus

Vastattu

Emme valitettavasti onnistuneet saamaan selville sarjan nimeä. Etsimme Ritva-tietokannasta, sekä saksankielisistä televisiosarjoja esittelevistä sivustoista. Eräs vastaajamme muisti puolalaisen S.O.S.-sarjan, jossa oli paljon samaa:
http://vintti.yle.fi/yle.fi/muistikuvaputki/muistikuvaputki/rouvaruutu/…

Muistaisiko joku kysymyksen lukijoista tällaisen sarjan? Tiedon voi kirjoittaa kommenttina tämän vastauksen perään.