Mikä oli se 1940-50 luvun lasten satukirja, jossa lappalaistyttö juoksee kuvassa helmat ja tukka hulmuten pelastamaan. En muista mitä. Joku noita siinä oli ja…

Kysytty

Mikä oli se 1940-50 luvun lasten satukirja, jossa lappalaistyttö juoksee kuvassa helmat ja tukka hulmuten pelastamaan. En muista mitä. Joku noita siinä oli ja tuntureilla juoksi.

Vastaus

Vastattu

Olisiko kysymäsi kirja Kultainen koti-sarjan kirja

Tiina Tonttutyttö

Haavio, Martti

3.p. WSOY 1949

0 ääntä

Kommentit

Sehän se on. Nyt vain etsimään itse kirja.