Mikä oli nimeltään se tytöistä koostuva orkesteri, joka esiintyi Pekingin olympialaisten avajaisissa elokuussa 2008?

Kysytty

Mikä oli nimeltään se tytöistä koostuva orkesteri, joka esiintyi Pekingin olympialaisten avajaisissa elokuussa 2008?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pekingin olympialaisten avajaissivulla ei mainita mitään kuvaukseesi sopivaa: http://en.beijing2008.cn/ceremonies/headlines/openingceremony/

Kisalevyjä on kyllä ilmestynyt useampiakin, hakemalla yesasia.com -sivustolta hakusanoilla Beijing 2008 olympics löytyy 9 levyä, vähän eri versioita. Tuolta voi vaikka ostaa dvd:llä koko avajaisseremonian, jollei muuten kyseistä musiikkia löydy.