Mikä oli lasten piirretty, jossa oli herra Huojuva, keilaperhe ja päähenkilönä joku hahmo, joka ajeli autolla?

Kysytty

Mikä oli lasten piirretty, jossa oli herra Huojuva, keilaperhe ja päähenkilönä joku hahmo, joka ajeli autolla?

Vastaus

Vastattu

Hei,

Kyseessä on Enid Blytonin kirjoihin perustuva Lelumaan Niksun seikkailut/Niksu lelumaassa.