Mikä oli komisen vuotta sitten Dallasissa tapahtunut jutttu kun hätäsireenit alko soida ympäri kaupunkia?

Kysytty

Mikä oli komisen vuotta sitten Dallasissa tapahtunut jutttu kun hätäsireenit alko soida ympäri kaupunkia?

Vastaus

Vastattu

Vuonna 2017 hakkerit murtautuivat Dallasissa kaupungin hätäsireenijärjestelmään. Niiden sammuttaminen osoittautui vaikeaksi, ja kaupungin kaikki 156 hätäsireeniä soivat lähes kaksi tuntia. Asiasta kertoi mm. Tekniikan maailma -lehti:

https://tekniikanmaailma.fi/hakkerit-iskivat-dallasin-hatasireenijarjestelmaan-156-sireenia-ulvoi-lapi-yon/