Mikä mahtaisi olla sellainen lasten paksulehtinen kirja, jossa on pyöritettävä kellotaulu ja siinä seurataan Reima Hiiren päivän puuhia eri kellonaikoina.

Kysytty

Hei!
Mikä mahtaisi olla sellainen lasten paksulehtinen kirja, jossa on pyöritettävä kellotaulu ja siinä seurataan Reima Hiiren päivän puuhia eri kellonaikoina.

Vastaus

Vastattu

Kyseessä saattaisi olla Kirjaliton vuonna 1999 julkaisema Hiiritalon kello (kirjoittaneet Tim ja Jenny Wood, kuvittanut Mandy Doyle). Valitettavasti en löydä kirjasta kuin nämä Kansalliskirjaston tiedot: https://finna.fi/Record/fikka.3871655 eikä teosta ole jäljellä muualla kuin vapaakappalekirjastoissa, joista sen voi saada vain lukusalilainaan.