Mikä mahtaa olla kyseisen kappaleen nimi jota joskus olen kuunnellut c-kasetilta aivan 1990-luvun lopussa tai 2000-luvun alussa? Joku suomalainen mieslaulaja…

Kysytty

Mikä mahtaa olla kyseisen kappaleen nimi jota joskus olen kuunnellut c-kasetilta aivan 1990-luvun lopussa tai 2000-luvun alussa? Joku suomalainen mieslaulaja lauloi sitä ja siinä laulettiin ainakin näin: "On menettänyt monen monta vuotta päästämättä esiin tunteitaan. Kuin kukka alla jään kesä ruusut mielessään. Toisten joukossa ja muista erillään. Rakkautta hänelle kun soisin hyväilyjä hellin kämmenin. Se saisi uskomaan tähän kovaan maailmaan. Onnen aitoutta vielä tuntemaan. Pieni liekki aikaan saada voisi suuren roihun hänen sielussaan ja kukka alla jään puhkeaisi elämään tuntiessaan kesän lämmön lehdillään".

Vastaus

Vastattu

Kappaleen nimi on Kukka jään alla. Reijo Taipale levytti sen vuonna 1990.

Kukka Jään Alla - YouTube