Mikä mahtaa olla biisin nimi, jonka videossa on nainen pukeutuneena valkoiseen ja roikkuu mahdollisesti puusta ja josta ensin valuu öljyä/mustetta ja sitten…

Kysytty

Mikä mahtaa olla biisin nimi, jonka videossa on nainen pukeutuneena valkoiseen ja roikkuu mahdollisesti puusta ja josta ensin valuu öljyä/mustetta ja sitten valuva neste vetäytyy naiseen takaisin. Mahdollisesti rock/metalli biisi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Päivitys: Kyseessä lienee Dimmu Borgir - Gateways. Videolla on riippuva nainen, valkoista vaatetusta ja valuvaa mustetta/öljyä.

Voisiko olla esimerkiksi jokin Evanescencen tai Within Temptationin biisi? Sopisivat tyylilajillisesti ja laulajat ovat usein valkoisissa asuissa. Ehkä Evanescencen My Immortal: https://www.youtube.com/watch?v=5anLPw0Efmo tai Lithium: https://www.youtube.com/watch?v=PJGpsL_XYQI?

Lisäksi sekä Demi Lovaton biisissä "Heart Attack" että Billy Eilishin biisissä "When the party is over" on valkopukuinen nainen ja jotakin öljyä/mustetta muistuttavaa nestettä/mönjää mukana.