Mikä lehti voisi olla P.U. vuodelta 1973? Minulla on muutama tärkeä lehtileike, joihin on merkitty lehdeksi joko käsin P.U. tai sitten niissä lukee PU…

Kysytty

Mikä lehti voisi olla P.U. vuodelta 1973?
Minulla on muutama tärkeä lehtileike, joihin on merkitty lehdeksi joko käsin P.U. tai sitten niissä lukee PU kulttuuria PU kulttuuria -teksti arktikkelin yläosassa. Kaikki leikkeet ovat vuodelta 1973 ja käsittelevät pääkaupunkiseutua tai sieltä johdettua kulttuuria. Leikkeet on painettu sanomalehtipaperille.

Vastaus

Vastattu

Nimikirjaimien ja ilmestymisvuoden perusteella kyseessä voisi olla Helsingissä vuosina 1973-1975 ilmestynyt sosialistisen työväenpuolueen sanomalehti Päivän Uutiset.