Mikä Laulu on kyseessä? You tube esitys Helena Fischer Russian songs lataaja Oleg Abramov 19.2.2018 (HD 7200) Laulu on videolla kolmantena ,alkaa 5:35 ja…

Kysytty

Mikä Laulu on kyseessä?
You tube esitys Helena Fischer Russian songs
lataaja Oleg Abramov 19.2.2018 (HD 7200)
Laulu on videolla kolmantena ,alkaa 5:35 ja päättyy 7:14
osin keskeneräisenä.Onkohan levytystä koknaisena olemassa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

Kyseessä näyttäisi olevan Ty leti, moja dusha (Ты лети, моя душа). En ainakaan löytänyt Helene Fischeriltä muuta versiota, kuin tuon levyltä Best Of Helene Fischer Live - So Wie Ich Bin (2010), joka on vain 1:47 pitkä. Muita (venäjänkielisiä) versioita kyllä löytyy ainakin kyrillisillä kirjaimilla kirjoittettuna etsittäessä. En tosin onnistunut löytänyt kirjastojen kokoelmista.