Mikä laulu on kyseessä. Vaik sirpaleita on tulevaisii muista et voi tapahtua ihmeitää...

Kysytty

Mikä laulu on kyseessä. Vaik sirpaleita on tulevaisii muista et voi tapahtua ihmeitää...

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti emme tunnistaneet etsimääsi laulua. Tunnistaisiko joku kysymyksen lukijoista sen? Tiedon laulusta voi kirjoittaa kommenttina tämän vastauksen perään.