Mikä laulu on kyseessä: Sateen maa, kai huomenna kukkaan se taas puhkeaa, vaikka on tänään tää niin vaikeaa, niin huomenna taas sarastaa.

Kysytty

Hei,

mikä laulu on kyseessä: Sateen maa, kai huomenna kukkaan se taas puhkeaa, vaikka on tänään tää niin vaikeaa, niin huomenna taas sarastaa.

Vastaus

Vastattu

Fraasihaulla kappaletta ei löydy, mutta Finna.fi -hakupalvelu löytää kaksi teosta, joiden nimessä esiintyvät sanat ”sateen maa”. Toinen niistä on kappale ”Poudan ja sateen maa”, joka löytyy samannimiseltä Reisjärven kristillisen opiston kuoron äänitteeltä vuodelta 2010. Tämä äänite löytyy mm. Reisjärven kunnankirjaston kokoelmista. Toinen vaihtoehto on kappale ”Sateen maa”, jonka Olli Mäkelä on levyttänyt vuonna 2000. Mäkelän äänite löytyy Kansalliskirjaston kokoelmista, mutta sitä voi kuunnella vain paikan päällä.

 Lisätietoja löydät Finna-fi -sivuston hausta:  "Sateen maa" | Hakutulokset | Finna.fi