Mikä laulu ja kenen esittämä...sanat menevät jotenkin näin: Kunhan vaan mä laulaa saan, silloin aina on niin hyvä olla. Eikä paina murheetkaan sinä hetkenä…

Kysytty

Mikä laulu ja kenen esittämä...sanat menevät jotenkin näin: Kunhan vaan mä laulaa saan, silloin aina on niin hyvä olla. Eikä paina murheetkaan sinä hetkenä ollenkaan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Emme löytäneet oikeaa kappaletta. Ehkä joku lukijoistamme tunnistaisi sen?

Kyseessä ei ole Irwin Goodmanin ja Esa Pakarisen kappale Arvon mekin ansaitsemme, Katri Helenan Kai laulaa saan eikä Pasi Kauniston Kun laulaa saan.