Mikä kirja vuosi olla kyseessä? Suomalainen kirjailija. Kirjassa kuvataan rinnakkain äidin ja lapsen kokemus äidin päihdeongelmasta. Äidin ja lapsen tiet…

Kysytty

Mikä kirja vuosi olla kyseessä? Suomalainen kirjailija. Kirjassa kuvataan rinnakkain äidin ja lapsen kokemus äidin päihdeongelmasta. Äidin ja lapsen tiet eroavat ja muistaakseni jossain vaiheessa lapsi oli Ruotsissa. Olen lukenut kirjan ehkä noin 14 vuotta sitten?

Vastaus

Vastattu

Kyseessä voisi olla Heidi Jaatisen kirja Kaksi viatonta pävää (Gummerus, 2014).