Mikä kirja? Luin vuosia sitten (suommennetun?) kirjan naisesta joka rakastuu murhaajaan. Nainen erosi entisestä miehestä ja he laittoivat talon myyntiin. Mies…

Kysytty

Mikä kirja?
Luin vuosia sitten (suommennetun?) kirjan naisesta joka rakastuu murhaajaan. Nainen erosi entisestä miehestä ja he laittoivat talon myyntiin. Mies lähti talolta jo kaupunkiin ja nainen lähti perässä myöhemmin. Tuli lumimyrsky ja nainen meinasi ajaa tiellä seisovan miehen päälle. Nainen ja mies menivät naisen entiseen taloon. Mies oli murhaaja joka oli murhannut naisia. Naisen entinen mies halusi pelastaa naisen murhaajalta ja järjestettiin pelastus operaatio lumimyrskyyn. Sillä välin talossa nainen ja murhaaja rakastuivat. Naiselle selvisi että mies oli murhaaja kun nainen lähti hakemaan puita puu varastosta. Siellä oli naisen ruumis. Murhaaja sitoi naisen kiinni ja lähti pakoon helikopteria joka yritti ampua miehen. Naisen tuli pelastamaan paikallinen asukas joka oli oikeasti murhaaja. Tämä jahdattu "murhaaja" tuli lopussa pelastamaan naisen oikealta murhaajalta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja on todennäköisesti Sandra Brownin Kylmän kosketus (Tammi 2007). Täältä löytyy lisätietoa:
https://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/kauno%253Aateos_12526