Mikä kirja? Kerrotaan erikoisista asunnoista helsingissä. Mm. entiset talonmiehen asunnot Eduskuntatalossa, Tuomiokirossa, Olympiastadionilla yms.

Kysytty

Moi.

Mikä kirja?

Kerrotaan erikoisista asunnoista helsingissä. Mm. entiset talonmiehen asunnot Eduskuntatalossa, Tuomiokirossa, Olympiastadionilla yms.

Vastaus

Vastattu

Kyseessä on varmaankin kirja Sisäänkäyntejä ainutlaatuisiin suomalaisiin koteihin, huoneisiin ja huviloihin (tekstit Sami Sykkö, kuvat Jaanis Kerkis, julk. Helsingin Sanomat v. 2008). Kirjassa esitellään mm. nuo mainitsemasi asunnot. Esittelyt on julkaistu aiemmin  Helsingin Sanomien Kuukausiliitteessä Sisäänkäynti-nimisessä sarjassa.

Helmetin verkkosivuilta voi tarkistaa kirjan saatavuuden:

 https://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb1880418__St%3A%28sis%C3%A…