Mikä kappale soi elokuvan "Isänmaallinen mies" lopussa? Siinä kohdassa kun mies tanssii lopputekstien aikana?

Kysytty

Mikä kappale soi elokuvan "Isänmaallinen mies" lopussa? Siinä kohdassa kun mies tanssii lopputekstien aikana?

Vastaus

Vastattu

Kansallisen audiovisuaalisen instituutin tietokannan mukaan Isänmaallinen mies -elokuvassa soivat seuraavat kappaleet:

Rivers of Babylon (esittäjä: Boney M.)
Diggi-Loo Diggi-Ley (esittäjä: Herrey's)
Try To Seduce Me (esittäjä Sabrina Hebiri)

Olisiko kyseessä joku näistä?

Lähde:

Elonet, https://elonet.finna.fi/Record/kavi.elonet_elokuva_1529494