Mikä kappale on tämä pienimuotoisena meeminä käynyt kappale, joka on jo poistettu YouTubesta? Sen oli sinne ladannut 2010 -luvulla joku, joka kertoi ettei…

Kysytty

Mikä kappale on tämä pienimuotoisena meeminä käynyt kappale, joka on jo poistettu YouTubesta? Sen oli sinne ladannut 2010 -luvulla joku, joka kertoi ettei tiedä kappaleen alkuperää.

Katkelma sanoista löytyi jostain opiskelijalehdestä 2000 -luvun puolesta välistä, joten kyseessä on ainakin sen verran vanha kappale. En enää onnistunut löytämään mistä lehdestä oli kyse.

Kappaleen otsikoksi oli YouTubeen merkitty viikonpäivälaulu, mutta se voi tokin olla jokin muukin.

Laulussa on joka päivällle oma liukastumisensa; esimerkiksi

”Lauantaina Pikku-Lasse laivaan hoipertaa
Lasse liukastuu
Laivan alle jää
Taivas salamoi
Laiva kiitää pois
Ruumis renkaissaan”

Liitetiedostot

Vastaus

Vastattu

Emme valitettavasti onnistuneet jäljittämään laulua. Todennäköisesti jonkun omaksi ja kavereiden huviksi nauhoittama ralli, joten tietoja ei löydy mistään.

Sattuisiko joku palstan lukijoista tunnistamaan kappaleen? Ehkäpä se on ollut joku opiskelijajärjestöhupailu?