Mikä kappale, kuka säveltänyt ja kuka esittää? "Jään lukkojen taa, katson maailmaa, auringon valo on, poissa sielustain... Varjoon kulkee se tie, jota rakkaus…

Kysytty

Mikä kappale, kuka säveltänyt ja kuka esittää? "Jään lukkojen taa, katson maailmaa, auringon valo on, poissa sielustain... Varjoon kulkee se tie, jota rakkaus ei valoon vie. Sitä päivää odottaa, yhä vielä sydän saa.... Pimeys vain, nyt täyttää maailman, auringon valo on...."

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Maailma ilman rakkautta (World without love) / J. Lennon, P. McCartney, san. Reino Helismaa. Suomalaisia esittäjiä on useita mm. Topi Sorsakoski, Esquires, Yölintu, First.