Mikä hämähäkki mahtaa olla kyseessä? Oli meidän terassin ovessa (ulkopuolella). Kooltaan ehkä 2-3cm + jalat. Kuva valitettavasti vähän epätarkka.

Kysytty

Mikä hämähäkki mahtaa olla kyseessä? Oli meidän terassin ovessa (ulkopuolella). Kooltaan ehkä 2-3cm + jalat. Kuva valitettavasti vähän epätarkka.

Liitetiedostot

Vastaus

Vastattu

Voisiko tuossa olla kyseessä marmoristikki, https://foorumi.laji.fi/t/samaa-lajia-ja-keta-mahtavat-olla-araneus-qua…

Laji.fi:n foorumissa kannattaa kysyä tunnistusapua.