Mikä englantilainen/skottilainen tv sarja -90/2000 luvulla jossa muutamat miehet lähti komennushommiin ulkomaille,komedia?

Kysytty

Mikä englantilainen/skottilainen tv sarja -90/2000 luvulla jossa muutamat miehet lähti komennushommiin ulkomaille,komedia?

Vastaus

Vastattu

Olisikohan kyseessä ehkä Näkemiin vaan, muru (Auf wiedersehen, Pet)? Sarjaa tehtiin alun perin kaksi tuotantokautta vuosina 1983–86 ja kaksi kautta lisää 2002–04. Ensimmäisen tuotantokauden jaksoissa seurataan sarjan päähenkilöiden vaiheita vierastyöläisinä Düsseldorfissa, Saksassa.

Näkemiin vaan, muru (TV Series 1983–2004) - IMDb