Mikä elokuvateatteri sijaitsi Hallituskadun (Yliopistokadun) ja Mikonkadun kulmassa?

Kysytty

Mikä elokuvateatteri sijaitsi Hallituskadun (Yliopistokadun) ja
Mikonkadun kulmassa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Teatteri oli nimeltään REA osoitteessa Mikonkatu 9. Se toimi vuosina 1936-1976.

Tämä tieto ja paljon muutakin kiinnostavaa historiaa vanhoista helsinkiläisistä elokuvateattereista löytyy kirjasta nimeltä : Asuuko neiti Töölössä ?