Mikä elokuva? Sijoittuu Lähi-Itään ehkäpä. Miehet on olevinaan pomoja, mutta oikeasti naiset päättävät ja keksivät vaikka mitä miesten pään menoksi. Kielenä ei…

Kysytty

Mikä elokuva? Sijoittuu Lähi-Itään ehkäpä. Miehet on olevinaan pomoja, mutta oikeasti naiset päättävät ja keksivät vaikka mitä miesten pään menoksi. Kielenä ei englanti. Muistan, että bussi hajosi, ja kauniit amerikkalaiset (?) naiset tulevat kylään. Yksi lapsista myös kuolee, olisiko sotatila rajalla ja sitä yritetään salata mahdollisimman pitkään. Useampi vuosi, kun näin elokuvan televisiosta, joten hieman hatarat mielikuvat. Elokuva oli hauska, vaikka oli surullisoa tilanteita.

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti  näiden muistikuvien perusteella emme pystyneet tunnistamaan kyseistä elokuvaa käytettävissä olevista lähteistä.