Mikä elokuva päättyy kohtaukseen, jossa raivoisasti riitelevä pariskunta päätyy ensin roikkumaan kattokruunuun ja lopulta putoaa sieltä ja kuolee?

Kysytty

Mikä elokuva päättyy kohtaukseen, jossa raivoisasti riitelevä pariskunta päätyy ensin roikkumaan kattokruunuun ja lopulta putoaa sieltä ja kuolee?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etsimäsi elokuva on nimeltään The War of the Roses, suomeksi Ruusujen sota, vuodelta 1989. Se kertoo avioparista, joka käy läpi katkeraa avioeroa ja riitelee omaisuudenjaosta.

Kyseinen elokuvan kohtaus on katsottavissa Youtubessa, kun kelaat kohtaan 1:11.

Suosittelen vastaavanlaisissa tiedonhaun tarpeissa Reddit-verkkosivustoa, jossa käydään keskustelua aiheesta kuin aiheesta. Sieltä löytyy esimerkiksi kanava nimeltä NameThatMovie, josta minäkin löysin etsimäsi elokuvaa käsittelevän keskustelun täältä.