Mikä elokuva on sellainen, jossa (ilmeisesti) naiskirjailija ensin yrittää itsemurhaa. Hänet löydetään jostakin ”lokerosta” veden läheltä tai alta (joku ahdas…

Kysytty

Mikä elokuva on sellainen, jossa (ilmeisesti) naiskirjailija ensin yrittää itsemurhaa. Hänet löydetään jostakin ”lokerosta” veden läheltä tai alta (joku ahdas kolo). Voisiko se olla Virginia Woolf tai Sylvia Plath? Näistä henkilöistä olen nähnyt elokuvat, eikä se ollut mikään niistä. Myöhemmin tämä nainen onnistuu itsemurhassa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kollega ehdotti Michael Cunninghamin Tunnit-romaanista tehtyä elokuvaa. Esimerkiksi Kavin sivuilla on tietoa elokuvasta:
https://kavi.fi/fi/elokuva/1105338-tunnit

(Elokuvan nimi ei ole valitettavasti selvinnyt, mutta kysyn sitä vielä kirjastojen välisen sähköpostilistan kautta. Vai tunnistaisiko joku lukijoista elokuvan?)