Mikä design-alan kirja?

Kysytty

Mikä design-alan kirja?

Vastaus

Vastattu

Ihan kuvausta vastaavaa kirjaa ei löytynyt, tässä on kuitenkin joitain ehdotuksia design-alan kirjoista, joiden kannessa on punaista väriä ja sisällössä voisi ehkä olla jotain kuvatun kaltaista:

A history of graphic design for rainy days : 1776-1994 (by Studio 3)

Couturier, Elisabeth: Talk About Design

Eskilson, Stephen: Graphic Design - A New History

Meggs, Philip B.: Megg's History of Graphic Design

Voit selailla design-alan kirjojen kansikuvia esimerkiksi finna.fi -palvelussa, tässä hakusanalla "graafinen suunnittelu".