Mikä BBC:n tekemä komiikkasarja, jossa joukko eläkeläismiehiä touhuaa omia, vähän outojakin juttujaan. Sarjaa on varmaan tehty hyvin pitkään, ensimmäiset…

Kysytty

Mikä BBC:n tekemä komiikkasarja, jossa joukko eläkeläismiehiä touhuaa omia, vähän outojakin juttujaan. Sarjaa on varmaan tehty hyvin pitkään, ensimmäiset kaudet vähän kökköjä, uudemmat tosi hauskoja.

Vastaus

Vastattu

Kyseessä on varmaankin Vielä virtaa (Last of the Summer Wine). Sarjaa tehtiin vuosina 1973 - 2010. Se on pisin yhtäjaksoisesti tuotannossa ollut komediasarja. Suomessa sarjaa esitti YLE TV1.