Mikä Aki Kaurismäen elokuva: Vanha talo ja piharakennus maantien laidalla. Vanhempi mies, isä tai eno, kuolee. Nuori mies ottaa tallista jenkkiauton ja lähtee…

Kysytty

Mikä Aki Kaurismäen elokuva:
Vanha talo ja piharakennus maantien laidalla.
Vanhempi mies, isä tai eno, kuolee. Nuori mies ottaa tallista jenkkiauton ja lähtee ajamaan kohti etelää.

Vastaus

Vastattu

Etsimäsi elokuva on Kaurismäen "Ariel" vuodelta 2001.

Elokuvan voi katsoa muiden Kaurismäen elokuvien tavoin Yle Areenasta: https://areena.yle.fi/1-2139751