Mihin vuoteen televisiosarja Suloinen myrkynkeittäjä sijoittuu?

Kysytty

Mihin vuoteen televisiosarja Suloinen myrkynkeittäjä sijoittuu? Sarjahan on esitetty vuonna 1995, mutta sijoittuuko se kuitenkin siihen vuoteen, jolloin Arto Paasilinnan samanniminen romaani julkaistiin?

Vastaus

Vastattu

TV-sarjan tarkkaa tapahtuma-aikaa ei ole kerrottu, mutta luultavasti se sijoittuu kirjan tavoin 1980-luvulle. Linkki Kirjasampoon