Mihin osoitteeseen voin kirjoittaa Rosa Liksomille sähköpostia? Vastauksella olisi aika kiire, sillä teen kirjailijakansiota hänestä. Kiitos.

Kysytty

Mihin osoitteeseen voin kirjoittaa Rosa Liksomille sähköpostia? Vastauksella olisi aika kiire, sillä teen kirjailijakansiota hänestä. Kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Rosa Liksomin sähköpostiosoitetta ei ole julkisesti tiedossa, mutta voit yrittää selvittää hänen kustantajansa eli WSOY:n kautta, voiko hänelle lähettää sähköpostia. Valitse WSOY:n palautesivulta http://www.wsoy.fi/index.jsp?c=/feedback&chapter=60 "muu palaute/asia".