Mihin on kadonnut Tornion kaupungin kirjaston ylläpitämä Dekkarinetti?

Kysytty

Mihin on kadonnut Tornion kaupungin kirjaston ylläpitämä Dekkarinetti?

Vastaus

Vastattu

Monien dekkarifanien hyödyntämä sivusto Tornion kaupungin verkossa on poistettu 30.6.2023 tietoturvariskin takia ja ylläpito on samalla lopetettu. Se, millaisista tietoturvariskeistä on kysymys, ei ole tiedossa. Sivuston aineisto on kuuleman mukaan tallella, mutta sen jatkokäytöstä ei ole vielä päätetty. Tiedot ovat peräisin sivuston pitkäaikaisen ylläpitäjän tviitistä.