Mihin/miten voi ilmoittaa asiavirheestä suomenkielisessä Wikipediassa?

Kysytty

Mihin/miten voi ilmoittaa asiavirheestä suomenkielisessä Wikipediassa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Wikipedian usein kysytyissä kysymyksissä kerrotaan näin: "Jos artikkelissa on jotain epäselvää etkä halua muokata sivua itse, mainitse virheestä artikkelin keskustelusivulla, jotta toisella käyttäjällä on mahdollisuus perehtyä asiaan. Näin virheitä ja epätarkkuuksia saadaan jatkuvasti korjattua"

Keskustelusivu löytyy artikkelin otsikon yläpuolella olevalta välilehdeltä ja sinne voi kirjoittaa ilman tunnuksia. Muokkaushistoriassa näkyy tällöin kirjoittajan IP-osoite.