Mihin mahtaa kadonneen minun tallentamat kirja haut tai suosikit joita haluaisin joskus lukea? Ne katosi silloin kun muutitte systeemiä noin vuosi sitten mutta…

Kysytty

Mihin mahtaa kadonneen minun tallentamat kirja haut tai suosikit joita haluaisin joskus lukea? Ne katosi silloin kun muutitte systeemiä noin vuosi sitten mutta sitten ne taas välillä näkyi mutta taas ovat ties missä?

Vastaus

Vastattu

Suosikkilistat saa siirrettyä vanhasta verkkokirjastosta nykyiseen Kyyti.finna.fi -verkkokirjastoon tämän ohjeen avulla:
https://kyyti.finna.fi/themes/custom/files/Listan_vieminen_Kohan_verkko…