Mihin kirjastoalan ammattiliittoon akateemiset erikoiskirjastolaiset voivat liittyä? Kumula on kuntien kirjastoissa työskenteleville, INA…

Kysytty

Mihin kirjastoalan ammattiliittoon akateemiset erikoiskirjastolaiset voivat liittyä? Kumula on kuntien kirjastoissa työskenteleville, INA korkeakoulukirjastoissa työskenteleville ja JYTY ja JHL ammattitutkinto ja amk-taustaisille.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Varmistin asian Kumulasta. Heillä on jäseniä, jotka työskentelevät myös erikoiskirjastoissa. Kirjastoalan asiantuntijat ovat Kumulan suurin työntekijäryhmä. Olet tervetullut mukaan!

https://kumula.fi/