Mihin kellonaikaan olen syntynyt?

Kysytty

Mihin kellonaikaan olen syntynyt?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sairaalassa syntyneiden tietojen pitäisi löytyä äidin nimellä syntymäsairaalan tai lähimmän keskussairaalan arkistosta. Vuodesta 1987 lähtien kaikista Suomessa syntyneistä lapsista on kerätty tiedot myös Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen (THL) syntyneiden lasten rekisteriin (syntymärekisteri).

Syntymää koskeva tietoja 1980-lukua edeltäviltä vuosikymmeniltä voi joutua etsimään kansallisarkistosta tai maakunta-arkistoista.

https://thl.fi/documents/10531/2782837/Syntymarekisterin+tiedonkeruuohj…
SYNTYMÄAIKOJEN SELVILLE SAAMINEN (raimonikula.net)