Mietin, mistä löytäisin nuotit laululle ”Soi iltakellot yli vainioiden” en löytänyt netistä, olisiko jossain kirjassa?

Kysytty

Mietin, mistä löytäisin nuotit laululle ”Soi iltakellot yli vainioiden” en löytänyt netistä, olisiko jossain kirjassa?

Vastaus

Vastattu

Nuotti lauluun "Soi iltakellot", joka alkaa sanoilla "Soi iltakellot yli vainioiden" löytyy ainakin Yrjö Koskimäen sävelmäkokoelmasta Vuorella soi laulu : hengellisiä yksin- ja kuorolauluja

https://finna.fi/Record/oy.9914938723906252?sid=3773157440.

Nuottikokoelmaa ei ole Kokkolan kaupunginkirjastossa, mutta sen saa tilaamalla kaukolainaksi. Ota silloin yhteyttä omaan kirjastoosi.