Novelli haussa.

Kysytty

Mielessäni on jostain lukemani tarina, muistaakseni novelli, jossa maailman viimeinen ihminen tekee itselleen leikkauksen ohjekirjoja apunaan käyttäen, koska kaikkeen löytyy ohjeet. Mikähän kirja mahtaisi olla?

Vastaus

Vastattu

Mieleeni tulivat Bradbury, Ray:Ukkosen jyrähdys ja muita tarinoita tai Cortázar, Julio:Tarinoita kronoopeista ja faameista. Ainakin jälkimmäisessä annetaan paljon ohjeita mm. portaiden nousuun.

Tarkoittamasi novelli ei kuitenkaan taida olla noista kummassakaan. Kysyin asiaa viisaammilta, mutta en ole vielä saanut vastausta. Toivottavasti joku lukija keksii sen ja lisää kommenttikenttään.

Risingshadows sivustolta voisit yrittää muistella kirjaa kannen perusteella. Linkki Risingshadow