Michael Roach on kirjoittanut henkisen alan kirjan "Diamond Cutter". Mutta se myös käsittelee erittäin suljettua businesstä (timantit), joka on käytännössä…

Kysytty

Michael Roach on kirjoittanut henkisen alan kirjan "Diamond Cutter". Mutta se myös käsittelee erittäin suljettua businesstä (timantit), joka on käytännössä kolme perheen hallinnassa koko maailmassa. Kirjan kirjoittanut onnistui pääsemaan sisälle businekseen ja tienaamaan merkittäviä summia.

En löytänyt kirjaa Helmetin kautta. Onkohan sitä mahdollisuus lainata muualta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaa ei löydy Suomen yleisten kirjastojen kokoelmista. Myöskään korkeakoulukirjastojen yhteisluettelosta Lindasta sitä ei löytynyt. Teosta näyttäisi kuitenkin olevan saatavana esim. Akateemisessa kirjakaupassa. Ehkäpä voisit tehdä siitä hankintaehdotuksen lähikirjastoosi. Helsingin kaupunginkirjaston hankintaehdotuslomake löytyy täältä: http://www.lib.hel.fi/fi-FI/forms/hankintaehdotus.asp