Merikarvian Kari ja Mervi. Korvamatona rupesi soimaan takavuosien kummallinen hoilaus: "Niin Merikarvian Kari rakasteli salaa Merviään"...jne. Googlesta näin…

Kysytty

Merikarvian Kari ja Mervi.
Korvamatona rupesi soimaan takavuosien kummallinen hoilaus: "Niin Merikarvian Kari rakasteli salaa Merviään"...jne.
Googlesta näin että tätä kappaletta on muukin etsinyt ja jopa löytänyt mutta mistä voisin kuunnella tämän kappaleen,(niin monesti) että korvamatokin jo kuolisi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mika Sundqvistin sävellyksestä "Merikarvian Kari" näyttää olevan vain yksi taltiointi. Tekijänä on laulaja Leena Kristiina eli Kristiina Ronimus, ja kappale on julkaistu kasetilla Lintutanssi vuonna 1982. Tätä harvinaista julkaisua ei löydy kirjastoista. Kappaletta ei ole myöskään tällä hetkellä missään suoratoistopalvelussa.