Menetin kirjastokortin, joskus 30 v sitten. En palauttanut ajallani kirjoja ja maksoin sakot. Kirjastonhoitaja sanoi etten saa koskaan kirjastokorttina…

Kysytty

Hei, menetin kirjastokortin, joskus 30 v sitten. En palauttanut ajallani kirjoja ja maksoin sakot. Kirjastonhoitaja sanoi etten saa koskaan kirjastokorttina takaisin. Onko näin?

Vastaus

Vastattu

Uuden kirjastokortin saamiselle ei ole estettä, jos palautit lainat ja maksoit kertyneet maksut. Käy missä tahansa Helmet-kirjastossa sitten, kun kirjastot taas aukeavat. Varaa mukaan voimassa oleva henkilöllisyystodistus.

https://www.helmet.fi/fi-FI/Info/Asiakkaana_kirjastossa/Kirjastokortti_ja_lainaaminen(37)