Meillä on tekeillä kirja ja kuulemma sen kanteen pitäisi tulla kirjastoluokka. Voitko kertoa mikä se olisi. Kirjan nimi on "Kilpajuoksu Pohjoisnavalle" ja se…

Kysytty

Meillä on tekeillä kirja ja kuulemma sen kanteen pitäisi tulla kirjastoluokka. Voitko kertoa mikä se olisi. Kirjan nimi on "Kilpajuoksu Pohjoisnavalle" ja se kertoo pohjoisnavan löytämisestä.

Vastaus

Vastattu

Mikäli kirja on fiktiivinen romaani, on sen luokka 84.2. Jos se on fiktiivinen lasten kuvakirja, luokka on 85.22. Jos kirja on historiallinen tietokirja, tulee se luokkaan 98.61.

Yleisten kirjastojen luokitusopas löytyy osoitteesta finto.fi/ykl/fi/