Meilahden sairaalan teholla olevat koronapoyilaat, niin onko heillä oma osasto koronan takia vai ovatko sekaisin muiden kanssa?

Kysytty

Meilahden sairaalan teholla olevat koronapoyilaat, niin onko heillä oma osasto koronan takia vai ovatko sekaisin muiden kanssa?

Vastaus

Vastattu

Koronapotilaille on tienkin oma koronateho-osasto, mikä selviää esim. oheisesta uutisesta:

https://yle.fi/uutiset/3-11826284

”Meilahden 15-kerroksisen Hiltonin eli HUSin tornisairaalan ensimmäisessä kerroksessa sijaitsee koronapotilaiden teho-osasto. Meilahden 20-paikkaisella koronateholla on tällä hetkellä hoidossa kymmenkunta potilasta.”