Matkapuhelimeni varastettiin viime viikolla ja Turun kaupunginkirjaston käyttäjätunnukset katosivat sen myötä. Mistä voin saada kirjaston webtunnukset…

Kysytty

Matkapuhelimeni varastettiin viime viikolla ja Turun kaupunginkirjaston käyttäjätunnukset katosivat sen myötä. Mistä voin saada kirjaston webtunnukset uudelleen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sinun täytyy tulla kirjastoon henkilökohtaisesti ja esittää kirjastokorttisi ja kuvallisen henkilöllisyystodistuksesi, niin saat uuden verkkokirjaston salasanan.