Haluaisin löytää Marzi Nymanin konsertissaan esittämän Arvo Turtiaisen runon

Kysytty

Marzi Nyman esitti konsertissaan Arvo Turtiaisen runon. Siinä runon puhuja listasi asioita, havaintoja ja kokemuksia ja totesi niistä yksi kerrallaan, että se hänelle riittää, "minulle riittää tämä" tai jotenkin muuten se meni. En kirjoittanut muistiin, harmi. Haluaisin löytää.

Vastaus

Vastattu

Kyseessä voisi olla Arvo Turtiaisen runo Kaikki tämä riitti minulle. Se on julkaistu mm. seuraavissa kokoelmissa:

Turtiainen, Arvo: Runoja 1934-1964

Runon vuosikymmenet : valikoima suomalaista runoutta vuosilta 1897-1947