Maksaako kotiahaku? En saa noita järkäleitä mitenkään kuljetettua. Voin hyvin maksaakin.

Kysytty

Maksaako kotiahaku? En saa noita järkäleitä mitenkään kuljetettua. Voin hyvin maksaakin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-kirjastoilla ei ole erillistä hakupalvelua, jonka voisi tilata hakemaan lainat asiakkaan kotoa, vaan lainaajan pitäisi itse toimittaa lainaamansa kirjat kirjastoon. Olisiko sinulla ketään läheistä tai tuttavaa, joka voisi auttaa kyseisten kirjojen kanssa?

Vastaisuudessa, jos kirjaston käyttö ja kirjastoon tuleminen on iän, sairauden tai vamman takia hankalaa, Helmet-kirjastoilla on kotipalvelu, johon voit ottaa yhteyttä. Yhteystiedot ovat tässä: puhelimitse arkisin kello 12–15 (09) 3108 5214 tai sähköpostilla kotikirjasto@hel.fi. Kotipalvelu toimittaa tilaamasi aineiston suoraan kotiin ja myös hakee sen.

Tässä on myös linkki Helmet-sivulle https://helmet.finna.fi/Content/kotipalvelu-ja-joustoasiakkuus

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Aikaisemmin yksittäinen noutokäynti onnistui Helsingissä ilman sopimustakin. Sairaalasta päästyäni en saanut kantaa mitään muutamaan viikkoon. Soitin kotipalveluun; järjestyy, haluaisinko ehkä että samalla tuodaan minulle jotakin? Ei kiitos, riittää että tämä kirjapino viedään pois. Kuukauden kuluttua pystyn jo itse hoitamaan.