Mahtaisiko mistään kirjastosta löytyä Jamppa Tuomisen "Elämäni parhainta aikaa" vanhempi cd-versio?

Kysytty

Mahtaisiko mistään kirjastosta löytyä Jamppa Tuomisen "Elämäni parhainta aikaa" vanhempi cd-versio?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymääsi levyä on etsitty kaikista maakuntakirjastoista ja niiden hakuohjelmiin kytketyistä kirjastoista, samoin kysely on lähetetty kaikkien kirjastojen tieto-listalle. Kysyttyä levyä ei löydy myöskään Suomen Jazz- ja Poparkiston kokoelmista. Sen omistavat Jyväskylän yliopiston kirjasto ja Helsingin yliopiston kirjasto, mutta nämä kirjastot eivät lainaa vapaakappalekokoelmiensa aineistoa. Levyn aineisto on aiemmin ilmestynyt kasetilla, joka on julkaistu v. 1982.