Mahtaako mihinkään kirjastoon tulla amerikkalaista newsweekin kilpailijaa, timesiä? en ole varma nimestä: ehkä the time(s). kyse siis kuitenkin luultavasti…

Kysytty

hei, mahtaako mihinkään kirjastoon tulla amerikkalaista newsweekin kilpailijaa, timesiä? en ole varma nimestä: ehkä the time(s). kyse siis kuitenkin luultavasti viikottain ilmestyvästä amerikkalaisesta aikakauslehdestä. minua kiinnostavat vain tämän vuoden maaliskuun ja huhtikuun numerot. omin avuin en hakutuloksia löytänyt, mutta ehkä en osannut etsiä oikein. kiitos avusta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etsimänne lehti on nimeltään Time. Kysymyksestä ei käy ilmi, millä paikkakunnalla asutte tai haluatte kirjastoa käyttää. Lehteä tulee Helsingin kaupunginkirjastoon 11 eri toimipisteeseen, Vantaan kaupunginkirjastoon 6 ja Espoon kaupunginkirjastoon 4 toimipisteeseen. Tarkemmat sijoitukset löytyvät tietokannastamme http://www.helmet.fi/ , valitkaa välilehti "lehdet" ja kirjoittakaa hakukenttään Time.